wtorek, 9 października 2012

Dojazdy do pracy

W niedziele niestety musiałem oddać Chargera (w 2 tygodnie zrobił ponad 2400 mil więc nie nudził się) i trzeba było opracować alternatywną strategię dojazdów do pracy. Są busy firmowe jeżdżące z różnych części zatoki, ale w moim aktualnym bezpośrednim sąsiedztwie nic nie ma (najbliższa stacja to jakieś 20-30min piechota). Szybkie kupno auta jest trudne więc wybrałem rower. Ścieżek rowerowych albo osobnych pasów jest tutaj pełno (na mojej trasie jadę po nich przez jakieś 95% czasu) a ruch rowerowy na nich jest o dziwo bardzo mały. Dziwi mnie to strasznie bo przy ich pogodzie teraz (rano i wieczorem wystarczy bluza do pełnego komfortu - nie jest za zimno ani za ciepło) można przyjemnie popedałować. Na kampusie firmy są też rowerownie, prysznice jak ktoś się bardziej zmacha, szafki do zostawienia rzeczy, warsztat rowerowy więc nic tylko jeździć.

Do roweru dokupiłem błotniki - zobaczymy jak się będą sprawdzać gdy w zimę będzie padać.

22 komentarze:

  1. I Pan Paweł :P shimanochy sa ? (http://www.youtube.com/watch?v=CvetSity6FM&feature=related)

    OdpowiedzUsuń
  2. A żebyś wiedział - same szimanochy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i co dalej? Dojechałeś rowerem do tej pracy, czy Cię forfiter zeżarł? :) Ludzkość domaga się newsów! Krwi! Czaszek! Flaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś się udało dojechać (ba, i to nawet więc niż jeden raz). A newsy się pojawią niedługo, jak się tylko ogarnę ze wszystkim, bo sporo się dzieje wokół mnie teraz. Na początek mogę powiedzieć tylko jedno: "Lubię to!" :-D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o mnie to muszę przyznać, że droga do pracy komunikacją miejską sama w sobie jest bardzo męcząca, ponieważ zawsze trzeba pojawić się na czas na przystanku i trzeba jechać najczęściej zatłoczonym autobusem, gdzie można spotkać przeróżne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane i proszę o więcej takich artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dojeżdżam do pracy samochodem i jak na ten moment raczej nie zamierzam tego zmieniać. W sumie jak każdy kierowca chcę płacić jak najniższe ubezpieczenie OC i udaje mi się takie co roku znaleźć. Bardzo pomógł mi w tym artykuł https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ i jestem zdania, że jak najbardziej należy mieć dobre i tanie ubezpieczenie OC.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy akurat jeździ tym co uważa za najlepsze rozwiązanie i ja lubię jeździć samochodem. Muszę przyznać, że jak czytałam niedawno na stronie https://samnaprawiam.com/jak-wybrac-idealna-kamere-do-samochodu-i-nie-przeplacic.html to także rozważam zakup kamery samochodowej.

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie faktycznie sam dojazd do pracy jest niezwykle ważny i w moim przypadku wiąże się to z jeżdżeniem samochodem. Muszę przyznać, że całe szczęście, iż mam kontakt do http://cukierski-auto-hol.pl/ gdyż ta pomoc drogowa w ostatnim czasie uratowała mnie z opresji.

    OdpowiedzUsuń
  13. 21 year-old Account Executive Ernesto Linnock, hailing from Brandon enjoys watching movies like Planet Terror and Snowboarding. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a Sportage. kliknij odniesienie

    OdpowiedzUsuń
  14. 39 year old Help Desk Operator Isahella Monroe, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Watching movies. Took a trip to San Marino Historic Centre and Mount Titano and drives a Ferrari Dino 206SP. kliknij tutaj, aby dowiedziec sie wiecej

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim przypadku dojazd do pracy od zawsze jest samochodem i właśnie dlatego go potrzebuję. Jestem zdania, że bardzo fajnie jest również mieć kontakt do pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.walbrzych.pl/ która w razie awarii auta, nam błyskawicznie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak już kilka osób tu napisano to jak najbardziej każdemu na drodze może zdarzyć się jakaś awaria pojazdu. Ja od razu w takich sytuacjach kontaktuję się z pomocą drogową http://pomoc-drogowa.katowice.pl/ i jestem zdania, że jest to doskonały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tak jak już wspomniano powyżej również jeżdżę autem ale niestety niedawno uległo ono nagłej awarii. Właśnie dlatego jestem zdania, że warto jest mieć kontakt do pomocy drogowej https://zakrzewski-holowanie.pl/ aby w razie takich sytuacji wiedzieć do kogo dzwonić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak samo jak i poprzednicy również najczęściej korzystam z samochodu i myślę, że jest to dobre rozwiązanie. Kiedy natomiast pojawi się jakaś awaria pojazdu to wtedy dzwonię po pomoc drogową https://pomocdrogowa.i-wroclaw.pl/ gdyż wiem, że jest w stanie ona po mnie szybko przyjechać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak jak już powyżej zostało napisane to faktycznie posiadanie i jeżdżenie autem jest bardzo normalną sprawą. Faktycznie gdy ulegnie ono awarii to wtedy najlepiej jak pomoc drogowa https://hol-max.pl/ pojawi się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie gdybym ja miał możliwość to na pewno również korzystałbym z takiej opcji dojazdu. Na ten moment zdecydowanie najczęściej korzystam z samochodu. Niestety w ostatnim czasie mi się on podczas jazdy zepsuł i na całe szczęście pomoc drogowa https://pomocdrogowa.i-poznan.pl/ zjawiła się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie tak jak już tu pisali poprzednicy to faktycznie czasami może zdarzyć się sytuacja, że nasze auto niestety nie będzie chciało jechać. Ja właśnie dlatego zawsze wzywam pomoc drogową https://lawety.w.poznaniu.pl/ gdyż na nich zdecydowanie można polegać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy zastanawiałeś się kiedyś, co zrobić ze swoim starym, niesprawnym samochodem? Czy wiesz, że możesz go oddać do kasacji i jeszcze na tym zarobić? Właśnie takie usługi oferuje https://kasacja-sandomierz.pl/. To firma, która specjalizuje się w kasacji samochodów. Nie tylko odbierają od Ciebie stary pojazd, ale również płacą za niego. To świetny sposób na pozbycie się niepotrzebnego auta i jednocześnie przyczynienie się do ochrony środowiska.

    OdpowiedzUsuń